מהפכני ומחטב: חוות דעת על תהליך הקפאת שומן

תאמינו או לא אבל הטכנולוגיה החדשנית הזו, שמביאה לתוצאות מדהימות בחיטוב הגוף ובהצרת היקפים, התחילה בכלל מכמה ילדים קטנים שמאוד אהבו ארטיקים, למעשה הם כל כך אהבו ארטיקים שנוצרו להם שקעים באזור הלחיים – כשבדקו אותם גילו תופעה מפתיעה שנקראת קריוליפוליזיס ומשמעותה – הרס תאי שומן על ידי קור. ותודה לאותם ילדים.

כולנו רוצים להיות ולהיראות הגרסה הטובה ביותר של עצמינו ואנחנו מוכנים לעשות הכל בשביל זה. ללכת לחדרי כושר, לשנות תזונה, לפצוח בדיאטות עליהם שמענו בתכניות בוקר, לצאת להליכות בזריחה ומה לא, אבל לפעמים יש חלקים בגוף בהם מצטברים גושי שומן עקשניים שמסרבים ללכת בעקבות חבריהם. אין צורך להתייאש, זה רק אומר שעליכם לשנות מעט את הדרך – הכירו את הטיפול שהפך לטרנד והוא כאן בשביל להישאר – הקפאת שומן הוא הטיפול שיסגור לכם את הפינות הנכונות בגוף, יחטב ויעצב אתכם באזור הירכיים, המותניים ובשאר המקומות הבעייתיים יותר.

מקפידים על תזונה נטולת גלוטן אבל נתקלים בתקרת זכוכית?

לפעמים, גם מי שמקפיד על שגרת אימונים ושמירה על תזונה נכונה מגיע לתקרת זכוכית. זה נכון שהערך התזונתי של קינואה, כוסמת, שיבולת שועל ועוד כמה דגני-על נטולי גלוטן – עשירים בסיבים תזונתיים ואינם משמינים. אך לא מעט אנשים אינם מצליחים להיפטר מהשומן העודף (בעיקר באיזור הבטן) גם אם הם מקפידים על תזונה כמו זו. אחרי שמנסים את כל הדרכים ה"רגילות" להיפטר מהשומן הבטני, פונים אנשים לאלטרנטיבות כגון המסת שומן בקור או בחום או הליכים אלטרנטיביים אחרים.

הטיפול עצמו

הטיפול שאורך כ-70 דקות אינו פולשני ואיננו כואב במיוחד. המטופל יכול לשבת או לשכב בהתאם לאזור בו מטפלים, בזמן שהמטפל מצמיד ידית, או מעין כף שמחוברת למכונה אל האזור בגוף, בו אנחנו רוצים לטפל. הקור שמגיע מהמכונה למעשה הורג את תאי השומן שאותם אנו רוצים לסלק, ואת השאר הגוף כבר עושה לבד – בלוטות הלימפה שלנו אחראיות על סילוק תאי השומן שמתו כתוצאה מההקפאה.

דבר נוסף משמח שגילו במחקרים ולמעשה קידם משמעותית את הולדת הטיפול החדשני – הוא העובדה שרק תאי השומן רגישים לאותו קור, כך שתאים אחרים בגוף, העור, או כל איבר שנמצא בקרבת אזור הטיפול, לא נפגע ולא ניזוק בשום צורה. הדיוק של הטיפול מביא לתוצאות רצויות רק באזורי הטיפול וזמני ההחלמה כמעט ולא קיימים, רוב האנשים יכולים להמשיך את יומם ממש כרגיל בתום הטיפול.

אל תתפשרו על הגוף שלכם

בדקתם, קראתם והבנתם שהליך הקפאת שומן הוא הטיפול שמתאים לכם. עכשיו כל מה שנותר הוא להחליט איפה ואצל מי כדאי לבצע את הטיפול. ראשית חשוב מאוד להבין, הטיפול הוא אמנם לא פולשני ואיננו מוגדר כניתוח, אך מדובר בהליך שמבוצע על הגוף שלכם באופן ישיר ולכן תמיד עדיף ללכת למומחה בתחום, אחד שיודע ומבין את כל רזי הגוף בצורה המקצועית ביותר, בדיוק כמו שמגיע לגוף שלכם.

הקפאת שומן – חוות דעת של רופא מומחה

"זה נשמע דמיוני באמת, אפילו לנו בתור פלסטיקאים שתמיד מאמינים בניתוחים או בשאיבת שומן, מתיחת בטן והסרת עודפי עור, אז הטיפול הזה ממש הפתיע אותנו בתוצאות הטובות שלו".

אלו דבריו של ד"ר אריק זרצקי וחוות דעתו לגבי הליך הקפאת שומן, הוא ממשיך ואומר -"במותניים, בבטן, בירכיים אלו האזורים הקלאסיים לטיפול… תאי שומן רגישים יותר מתאי גוף אחרים לקור". אין צורך לחשוש יותר, אם לא נוח לכם בגוף שלכם, דעו שיש לכך פתרונות שיכולים להתאים גם לכם.

סגירת תפריט