מה ההבדל בין שאיבת שומן למתיחת בטן

מרבית בני האדם שואפים לגוף חטוב ולמראה מרשים – ולרפואה האסתטית יש מגוון דרכים לעזור להם. שתיים מהאפשרויות הן שאיבת שומן ומתיחת בטן, וכדאי לדעת מהם ההבדלים העיקריים ביניהן ולמי מתאימה כל אופציה.

למי מתאימה שאיבת שומן בבטן?

שאיבת שומן מהבטן מתאימה לגברים ונשים במשקל תקין (או מעט מעל לנורמה) שרוצים לסלק מצבור שומן ממרכז הגוף ובכך לזכות בהצרת היקפים אפקטיבית ובחזות מרשימה יותר. תנאי הכרחי נוסף לכך שייבחר פתרון זה הוא עור גמיש מספיק כדי להתכווץ לאחר שהשומן המיותר יועלם. ישנן מספר שיטות לביצוע שאיבת שומן וביניהן ניתוח שבמסגרתו ניתן להיפטר מעד 4-5 ליטר שומן בדרך לשינוי משמעותי במיוחד לטובה.

ניתוח שאיבת שומן מתבצע בהרדמה מלאה ולאחריו נדרשת החלמה של כשבוע. התוצאות באות לידי ביטוי תוך כ-3 חודשים, ועוד כדאי לדעת שניתן לשאוב שומן גם מאזורים אחרים בגוף ובהם הירכיים, הזרועות, הסנטר, הגב ועוד.

אישה חלק גוף תחתון לפני טיפול בודיטייט

מתי כדאי לבצע מתיחת בטן?

מתיחת בטן הינה הליך כירורגי מורכב שעשוי לכלול במידת הצורך גם שאיבת שומן. בנוסף מספק ניתוח זה מענה גם לבעיית עודפי עור (שיוצרים מראה מידלדל ורופס) וגם להתרופפות שרירים (עקב הגיל, לאחר הריונות ועוד). בחלק מהמקרים כולל ניתוח למתיחת הבטן גם הסטה של הטבור למיקום מחמיא יותר כך שבסך הכל השינוי בעקבות המתיחה הינו רחב היקף יותר בהשוואה ל"רק" שאיבה של שומן. ישנם מספר סוגים של מתיחות בטן, ובפרט נהוג להבחין בין מתיחה מלאה למתיחה חלקית. הבחירה היא בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מטופל או מטופלת, כשההחלמה הנדרשת אורכת בין 10 ימים לשבועיים.

על-מנת לעבור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם, מומלץ להגיע למנתח פלסטי מנוסה בביצוע שני ההליכים, גם שאיבת שומן וגם מתיחת בטן. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים ההמלצה שלו תהיה לטובתכם המלאה, וכן שהביצוע יהיה מושלם.

סגירת תפריט