מתיחת בטן- למי זה מתאים?

למי מתאימה מתיחת בטן

מי שמעודו לא שמע על ניתוח למתיחת הבטן עשוי לחשוב בטעות שמדובר בניתוח שמיועד לנשים בלבד. למעשה, במיוחד בשנים האחרונות גם גברים לא מעטים מגיעים למנתח הפלסטי ובפיהם בקשה אחת. ליהנות מבטן מתוחה יותר, שמעניקה מראה צעיר יותר, אתלטי יותר ונמרץ יותר. אך מעבר לעובדה שמדובר בטיפול שמתאים הן לגברים והן לנשים, כדאי לדעת עוד כמה דברים בנושא זה. אז למי מתאימה מתיחת בטן? יש כמה כללים שיעזרו לכם לדעת אם היא תתאים בשבילכם (או בשבילכן).

לא תחליף לדיאטה

חשוב להבהיר כי לא מדובר בשום פנים ואופן בפתרון של קסם להורדה במשקל. גם אין לבלבל בין ניתוח מתיחת בטן לבין שאיבת שומן. בשני המקרים ההשפעה על המשקל נמצאת בשוליים. המתיחה תתאים כאשר מכל מיני סיבות הבטן נראית רופסת. במיוחד כאשר ישנם עודפי עור אשר לא ניתן להיפטר מהם בעזרת דיאטה או אימוני כושר, אינטנסיביים ככל שיהיו. למרות שאין זה מן הנמנע כי המתיחה תתבצע באנשים צעירים, זהו טיפול יותר מקובל החל מגיל העמידה. בין היתר, בשל שינויים שעוברים על הגוף, כתוצאה משינויים בחילוף החומרים ומסיבות נוספות.

הפתרון לאובדן הגמישות

צניחת רקמות ואובדן הגמישות הם תהליכים מצערים אך טבעיים, שעוברים כל כולנו. יש כאלה הסובלים מכך יותר ויש כאלה שפחות. יש כאלה שהדבר בולט אצלם יותר בפנים ויש כאלה שאצלם הדבר קורה בעיקר סביב הבטן או באזור המותניים. מתיחה של הבטן בהליך כירורגי אסתטי תתאים, אם כן, עבור אנשים שמרגישים שהבטן איננה מתוחה וגמישה כבעבר. אצל חלק מן המטופלים המגיעים להתייעץ עם הרופא, המתיחה תתבצע בעיקר באזור הבטן התחתונה. במקרה זה לא יהיה צורך להיפטר מהרבה מאוד עור מיותר. הטיפול יהיה יותר פשוט ולא יהיה צורך לבצע עיצוב של הטבור. בקרב חלק מהמטופלים הטיפול ייעשה גם באזור שמעל הטבור. אפשרי מתיחה בשילוב עם סילוק עודפי שומן ולאחר מכן הידוק של הבטן להשלמת התהליך.

מתיחה לאחר הריונות

יש עוד קבוצות אוכלוסייה אשר נחשבות למועמדות טבעיות למתיחה. למשל, אם את אישה שעברה הריון או לידה, לרוב גם יותר מפעם אחת, בוודאי הבחנת בשינויים באזור הבטן. עבור הרבה מאוד נשים לאחר גיל ההריונות והלידות מגיע הרגע שבו נובעת ההחלטה. להחזיר את הבטן המהודקת והשטוחה. אם אישה מתכננת להיכנס להיריון בקרוב, הרי שלא מומלץ כעת על ניתוח מוג זה. אם היריון לא בא בחשבון אך בטן שטוחה יותר בהחלט כן, זה כבר סיפור אחר לגמרי. אגב, בקרב חלק מהמטופלות מקובל לשלב בין שאיבת שומן בירכיים או בבטן ובין מתיחת הבטן.

מתיחה לאחר דיאטות

למי עוד תתאים מתיחת הבטן? היא תתאים גם עבור אנשים, גברים או נשים, שהצליחו להוריד במשקל. לא לכל מי שסיים דיאטה מוצלת זה נחוץ, אבל אם נוצרו עודפי עור רציניים ואם העור כבר לא גמיש ומתוח, זה בהחלט יכול לעזור.

מובן שלפני קבלת ההחלטה הסופית אין להסתפק בקריאת הרשימה שהגשנו לפניכם. חשוב להתייעץ בנושא עם מנתח פלסטי ולהבין מה הוא יוכל לעשות בשבילכם. רק לאחר מכן תוכלו לדעת במאת האחוזים האם המתיחה טובה ויעילה בשלב זה, עבורכם.

סגירת תפריט