המסה ושאיבת שומן

בפני מי שרוצה להיפטר ממצבור שומן נקודתי, באזור ספציפי בגוף, עומדות 2 אפשרויות: שאיבת שומן והמסת שומן בקור. באופן טבעי כדאי לשקול שאיבה או המסה בקור רק אחרי שדיאטה קפדנית ופעילות גופנית נכונה לא הצליחו להעלים את אותו שומן מתסכל, כך שנדרשת פעולה מעט אגרסיבית יותר כדי לחטב את הגוף וליהנות מהצרת היקפים אפקטיבית.

מתוך הפופולריות הרבה של שתי שיטות הטיפול, הן הקפאת השומן והן השאיבה שלו, ניתן להסיק כי לשתיהן יתרונות בלתי מבוטלים, וכדי לבחור נכון מביניהן מומלץ להכיר את שתי האופציות.

היתרונות של המסת שומן בקור

המסת שומן בקור הינה פרוצדורה לא פולשנית, שמבוססת על הרגישות הגבוהה של תאי שומן לקור – ישנן טמפרטורות שגורמות להרס תאי שומן מבלי לפגוע בתאים אחרים (תאי עצב, רקמות עור, תאים בכלי הדם, תאי שריר וכו'), ובהתאם מצליחה שיטה זו להעלים מצבורי שומן בלי לגרום לכאב או לתופעות לוואי משמעותיות. עוד כדאי לדעת כי הטיפול נמשך כשעה – שבמהלכה, לאחר הסתגלות קצרה לטמפרטורה הנמוכה, ניתן ליהנות מזמן איכות נעים – וכי התוצאות מתחילות לבוא לידי ביטוי כעבור כשבועיים-שלושה. השינוי בהיקפים מושלם לאחר כ-3 חודשים נוספים, וזאת בעקבות פעילות מערכת הלימפה שמסלקת מהגוף באופן טבעי את תאי השומן שהומסו בקור.

היתרונות של שאיבת שומן

אם היתרונות העיקריים של הקפאת שומן הם קלות הטיפול והיכולת לחזור לשגרה מלאה מיד לאחריו, הרי שבמקרה של שאיבת שומן מדובר בהליך כירורגי שמחייב הרדמה וגם התאוששות והחלמה. היתרון של השאיבה הוא שבדרך זו ניתן להעלים כמות גדולה יותר של שומן – במרבית המקרים נשאבת כמות של 2-3 ליטר שומן, וניתן להגיע גם ל-4-5 ליטרים.

באילו אזורים בגוף ניתן לטפל בשיטות הנ"ל?

הן המסת שומן בקירור והן שאיבת שומן מאפשרת את חיטוב הגוף באזורים רבים. בפרט ניתן לעצב את הבטן, את המותניים, הירכיים, הישבן, הזרועות והגב.

סגירת תפריט