ניתוח שאיבת שומן – מהיכן ניתן לשאוב שומן בגוף?

שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. סיבה אחת לכך היא שהשתכללות הרפואה האסתטית גרמה לכך שהוא יהיה קל יותר מבעבר. סיבה שנייה, משמעותית אף יותר, היא מספרם הגדול של בני האדם שרוצים להיפטר ממצבור שומן עיקש שלא נכנע גם לתזונה נכונה ופעילות גופנית בתדירות גבוהה, והסיבה השלישית היא שניתן ליהנות מהתוצאות של הליך כירורגי זה באזורים רבים ברחבי הגוף. בפרט נהוג לשאוב שומן מהבטן, הירכיים, הגב והזרועות.

חשוב להדגיש כי שאיבת שומן לא מיועדת לבעלי עודף משקל, אלא להפך – למי שמשקלו תקין והוא מעוניין להצר היקפים ולחטב את הגוף.

שאיבת שומן מהבטן

הבטן מטבעה הינה אזור שצובר שומן, ועל כן זוהי אחת האופציות הפופולריות ביותר של ניתוחי שאיבה. עוד תורמת לכך העובדה שדיאטות וספורט מתקשים להשפיע על הבטן, ובפרט על חלקה התחתון. במקרים רבים מבוצעת שאיבת שומן בבטן לאחר תום פרק ההריונות והלידות, אצל נשים שמבקשות להשיב לעצמן את המראה שלפני הבאת הילדים לעולם, ועוד כדאי לדעת שבחלק מהמקרים מומלץ לשלב עם שאיבת השומן גם מתיחת בטן.

שאיבת שומן בירכיים

עוד אזור שצובר שומן, ובפרט אצל הנשים, הוא הירכיים. ניתן לשאוב שומן הן מהירכיים החיצוניות והן מהירכיים הפנימיות, ועוד כדאי להדגיש כי עיצוב ירכיים באמצעות שאיבה מחייב שימוש במחטב למשך כחודש עד חודש וחצי, להשלמת האימפקט של הניתוח עצמו.

שאיבת שומן מהזרועות

המראה של מצבור שומן מידלדל מתחת לזרוע הוא סיוט של ממש עבור נשים רבות, ובהתאם פופולרית גם האופציה של שאיבת שומן מהזרועות. ניתוח ספציפי זה מתבצע במקרים רבים גם בגיל צעיר יחסית, ואחד התנאים העיקריים לקיומה הוא עור גמיש מספיק שיוכל להתכווץ ולא להישאר רפוי ורופס אחרי שנשאב השומן.

אזורים נוספים

אזורים נוספים מהם ניתן, ומקובל, לשאוב שומן הם הסנטר, הגב, המותניים והישבן.

קראו על ניתוח שאיבת שומן אצל ד"ר אריק זרצקי 

סגירת תפריט